Marki

Produkt:
Purity Cycle Dermoprotekcyjny żel do mycia ciała i włosów
Pojemność:
250 ml
Marka:
66 -30

06003

Stan: dostępny

Dostawa w ciągu: 72 godziny


99,00zł brutto (VAT 23%)

  1. 1.    Purity Cycle Dermoprotekcyjny żel do mycia ciała i włosów

 

Stworzony z wykorzystaniem osiągnięć najnowszych zielonych technologii naturalny, bazujący na wyciągach roślinnych żel do mycia ciała i włosów. Działa równoważąco, nadaje blask i miękkość włosom i skórze dzięki ekstraktom z aloesu, pokrzywy, szałwii i malin. Nie zawiera składników alergizujących i ma PH neutralne dla ciała i skóry głowy. Delikatnie reguluje poziom wydzielania sebum przez skórę.

 

  • Łagodzi. Dzięki swojej zaawansowanej formule żel ultra delikatnie myje męskie ciało i włosy oraz łagodzi wszelkie podrażnienia, zmęczenie i napięcie skóry. Delikatny zapach koi stres i sprawia, że kąpiel lub prysznic przynosi przyjemny relaks.
  • Równoważy. Żel działa równoważąco, nadaje blask i miękkość włosom i skórze dzięki ekstraktom z aloesu, pokrzywy, szałwii i malin. Nie zawiera składników alergizujących oraz ma PH neutralne dla ciała i skóry głowy.
  • Reguluje poziom sebum. Delikatność naturalnych składników żelu delikatnie reguluje poziom wydzielania sebum przez skórę, dzieki czemu zyskuje ona blask i zdrowy, zadbany wygląd.
  • Łatwo się spłukuje. Żel jest bardzo wydajny i doskonale się spłukuje. Dzięki temu oszczędzasz swój czas i wodę, dbając w ten sposób także o środowisko naturalne.

 

Składniki Purity Cycle Dermoprotekcyjnego żelu do mycia ciała i włosów:

 

  • 99.4% składników pochodzenia naturalnego.
  • 35% składników pochodzenia organicznego.
  • nie zawiera ammonium lauryl sulfate.
  • nie zawiera olejków eterycznych.
  • nie zawiera alergenów.
  • nie zawiera alkoholu.

 

Kosmetyk certyfikowany przez Ecocert i Cosmébio

Sposób użycia: żel nałożyć na mokre włosy i ciało. Delikatnie rozmasować i pozwolić mu przez kilka minut mu podziałać, po czym dokładnie spłukać.

Skład (INCI): aqua (water), aloe barbadensis leaf juice *, rubus idaeus (raspberry) fruit extract *, caprylyl/capryl glucoside, decyl glucoside, disodium cocoamphodiacetate, coco-betaine, glycerin, coco-glucoside, glyceryl oleate, xanthan gum, urtica dioica (nettle) extract *, salvia officinalis (sage) leaf extract *, sodium chloride, parfum (fragrance), citric acid, sodium benzoate, xylitylglucoside, anhydroxylitol, xylitol, potassium sorbate.

 

* składniki z kontrolowanych upraw organicznych

    Informacje o marce 66o30

     

    66°30 to kąt nachylenia osi Ziemi w przestrzeni kosmicznej w orbicie wokół Słońca oraz przyczyna i źródło istnienia pór roku.

    To symboliczny kontrast pomiędzy siłą i stablinością Wszechświata i jednocześnie kruchością jego równowagi.

    Kontrast ten odzwierciedla życie współczesnego zurbanizowanego mężczyzny. Mężczyzna ten kieruje się podobnymi siłami i poddaje słabościom. Jest pewien jutra i zarazem świadomy kruchości równowagi swojego otoczenia. To ten mężczyzna jest adresatem ekskluzywnej marki organicznych kosmetyków pielęgnacyjnych 66°30. Marki, która respektuje męską siłę i naturę...

    66o30 to “męska pielęgnacja pod innym kątem”. Esencja męskiej pielęgnacji.

     

     

    66°30 to kompletna linia francuskich, certyfikowanych przez Ecocert i Cosmébio kosmetyków organicznych do wielopłaszczyznowej pielęgnacji, dostosowana do potrzeb skóry współczesnego mężczyzny:

    oczyszcza – odżywia – nawilża – chroni – regeneruje – łagodzi

     

    Wielopłaszczyznowa jest także unikalność kosmetyków 66o30:

    •       unikalna skuteczność kosmetyków dzięki wyjątkowo wysokim udziale składników aktywnych (76-88%)

    •       własny, opatentowany, synergistyczny kompleks Urban Shield® zastosowany w całej linii pielegnacyjnej Care Line

    •       najwyższy poziom udziału składników z kontrolowanych upraw organicznych (61-80%)

    •       udział składników naturalnych przewyższający wymagania certyfikacji ECOCERT (>99,4%)

     

    Urban Shield®: esencja ekskluzywnych formuł kosmetyków

    66o30 stworzyła swój własny, opatentowany, synergistyczny kompleks wyciągów z 7 roślin - Urban Shield®, który zastosowano w formułach wszystkich pięciu kosmetyków serii pielęgnacyjnej Care Line.

    Urban Shield® stanowi istną barykadę przeciw agresywnym elementom współczesnego stylu życia (promieniowaniu słonecznemu, dziurze ozonowej, zanieczyszczeniu środowiska, klimatyzacji, stresowi, zmęczeniu i wycieńczeniu, intensywnemu trybowi życia, intensywnym podróżom, zmianom stref czasowych i klimatycznych itp.).

    Urban Shield® zapewnia skórze maksymalną i wyjątkową ochronę przez cały czas, dostarczając jej składników potrzebnych do wzmocnienia się i stworzenia skutecznej bariery przed wieloma szkodliwymi czynnikami, na jakie skóra jest wystawiana na codzień.


    Najważniejsze składniki Urban Shield®:

     

    1.     Ekstrakt z figi tureckiej nawilża i zmiękcza skórę, zabezpieczając ją jednocześnie przed przeznaskórkową utratą wody (TEWL), która jest główną przyczyną przedwczesnego starzenia się skóry.

    2.     Budleja Dawida i tymianek ze Szwajcarii chronią skórę przed zanieczyszczeniem środowiska związanym m. in. z dziurą ozonową

    3.     Ekstrakt ze słodkich kalabryjskich pomarańczy dostarcza skórze wspaniałego koktajlu witamin, energii i dynamizmu

    4.     Czystek Montpelijski z południa Francji dostarcza relaksujących i kojących skórę beta-endorfin

    5.     Skrzydlica jadalna, wodorost z Archipelagu Bréhat we Francji wzmacnia barierę hydrolipidową skóry, dostarczając jej cennych składników odżywczych: kwasów Omega 3, 6 i 9 oraz lipoamidów i steroli.

    6.     Modrak morski (kapusta morska) z wybrzeży Bretanii, stymuluje syntezę kolagenu i glikozaminoglikanów, wspomagając ochronę skóry przez szkodliwym promieniowaniem UVA i UVB

     

    66o30, pomimo dość krótkiego czasu swojej działalności, zyskała już ogromne uznanie na wielu rynkach europejskich i światowych oraz otrzymała ważne i prestiżowe nagrody:

    - nowa marka kosmetyczna » 2009-2010 od Beyond Beauty Paris

    - stworzenie najlepszej nazwy marki w 2010  od Stratégies Magazine

    - najlepsza marka kosmetyków organicznych 2010-2011 od Beyond Beauty Paris

    - Best of Green Beauty Award 2012  otrzymana na największych międzynarodowych targach kosmetycznych Cosmoprof 2012 w Bolonii we Włoszech w marcu 2012

     

     

    66o30 - marka zaangażowana globalnie i lokalnie

     Tak jak od mężczyzny oczekuje się wsparcia, podobnie marka 66°30 - żyje w zgodzie i wspiera najważniejsze dla nas wszystkich wartości i obszary życia:

    ·         Ekologię (certyfikat Cosmébio®, Ecocert), wspierając i wykorzystując najnowsze osiągnięcia z zakresu "zielonych technologii" i "zielonej chemii", promując i wspierając rolnictwo ekologiczne, lokalną produkcję i bioróżnorodność ekosystemów;

    ·         Ekonomię, praktykując zasady fair trade i pozyskując lokalnie surowce do produkcji, gdzie to tylko możliwe, wspierając i kultywując wieloletnią bezpośrednią, partnerską i wieloletną współpracę z niewielkimi niezależnymi firmami i producentami;

    ·         Społeczne zaangażowanie, poprzez wsparcie inicjatyw na rzecz wykluczonych i promocję eko-innowacyjnych projektów w miastach (Projekt "Urban Organic Awards")...

     


    Pokaż inne produkty tego producenta

Klienci, którzy kupili ten produkt kupili również